čtvrtek 26. března 2009

85.den

:-(

Dnes jsem celá natěšená po Toníčkově cvičení na balónech, kde jsme byli i s Filípkem, vyrazila do fitka. jak já se tam těšila! Vybavená cvičebním plánem, tentokrát jsem nezapoměla ani pití! Děti jsem chtěla šoupnout do koutku s hlídáním.... Jenže! Poslední schod... Prostě se mi po něm svezla noha a kotník otekl a bolel. Řekla jsem si, že to chce rozhýbat, takže šup kluky do koutku, do šatny a na rotoped... Hm, šlápla jsem třikrát a dost. Pak jsem obvolávala, kdo by mě mohl obstarat děti a hodit mě na rtg, no, vyhrála to babička. Teda spíš já to vyhrála, že babička se toho ujala. POrtg mi nasadili ortézu a vyfasovala jsem hole, takový pěkný modrý! Chtěla jsem je vyfotit a říkala si, to bude foto do projektu, ale dnes jsem se na focení fakt nezmohla, jen jsem ležela......
:-(

Žádné komentáře: