středa 13. května 2009

133.den


Víte, kde to je?

Trochu pomůžu a popíšu naší cestu. Ráno jsem myslela, že nevystrčím paty z postele jak mě bylo. Ale po hodince lenošení jsem se pochlapila a vypravili jsme se do Prahy, zařídit klukům pasy. Cestou mi nebylo moc dobře, ale procházka přes park k metru mě trochu zmátořila. Nějakou dobu jsme si počkali než na nsá přišla řada, ale ejhle, mám jiné příjmení a kluky nemám v občance a samo sebou, že rodný listy jsem neměla, bo mi pani u nás na úřadě říkala, že když mám starý pasy a jdu je vymenit za nový, že je mít nemusím. No ale pani chtěla doklad, že děti jsou moje!!! Naštěstí jsme se pak domluvili, že je dodám dodatečně, až při vyzvednutí. Uf!!! Jsem si oddychla. Kloučky vyblejskla. A teda. Jsou to už velcí chlapi.
Pak jsme šli pěšmo, zastavili se na hřišťátku na Výtoni a pokračovali podél nábřeží směr Podolská vodárna na bus, já zaběhla pro razítko ke svě MUDr a jeli jsme do klukům celý den slibovaného Mekáče. Snědli toho hodně! :-) A protože byl dětský koutek vydrželi jsme tam něco kolem hodinky a počkali na Káťu s Daníkem.
Čekal nás Knižní klub a jupííí mám zas co číst!, pak jsme šli s klucíma na skákací žirafu, Daneček posvačil a šlo se ještě na to príma hřiště se skluzavkama. Tam se vyřádili a cestou domů byli dost vláčný. Jak mi nebylo dobře, tak jsem měla pocit, že jsem toho stihla víc než dost. Více fotek ze dne tu. :-)

Žádné komentáře: