čtvrtek 21. května 2009

141.den


Odpoledne ve školce

Ráno jsme s Toníčkem byli cvičit na gymbalónech. Dlouho jsme nebyli, protože nám to nějak nevycházelo. Buď jsme byli pryč nebo byly rýmyčky a kašlíky.... No a příští týden už je cvíčo naposled :-(. Tončík byl ve svém živlu. Překvapil mě, protože spousty říkaček si pamatoval a opravdu celou dobu pěkně cvičil.
PO cvičení jsme to vzali přes Tesco, něco málo pokopili a tradá domů. Snažila jsem se Toníka uspat, ale prdlajs. Upekli jsme bábovku a připravili buřtíky, chlebík, hořčici, kečup, pití ....
V 15:00 jsme parkovali u školky, divadélko na zahradě už hrálo, tak jsem Tončíka posadila mezi děti k Filípkovi. Vydržel deset minut pak plakal, že se bojí. Byl v divadýlku prvně! Vzala jsem si ho tedy k sobě a to už se mu líbilo, stále se ptal kde je pejsek, že chce ještě pejska..... Po představení se za Tončíkem přišla podívat kočička ( představení bylo O pejskovi a kočičce- Jak šel pejsek do školy ) a Tonča klasika nic neříkal.
Pak se začalo prodávat. Nějaké hadříky, věcičky od dětí z MŠ.... koupili jsme si dvě záložky do knížky a CD od divadélka Romaneto. Děti se rozprchly po zahradě i Tonča se pustil mámy a všechno prozkoumal a pak se přidal k ,,velkým" klukům a jezdil s nima na motorce. Já si dala kávu, prohlédla výtvory dětí a bylo mi fajn. Pak jsme ještě opekli buřtíky a když začalo krápat vydali jsme se domů. Bylo to pěkný. Líbí se mi, že je ve školce takováhle atmosféra. Snad to vydrží i nadále.
Více foto zde.

Žádné komentáře: