neděle 17. května 2009

137.den


Víkend pohoda pokračuje

Víkend nám začal pohodičkou a i pohodičkou končí. Opět jsme po obědě vyrazili na brusle. Tentokrát k řece. Ale to byste nevěřili kolik lidí mělo stejný nápad jak my! Těch kolařů...... Bylo nádherný počasí, tak se není čemu divit. Já vydržela tentokrát bruslit jen hodinku a Filípka jsme dostali z bruslí jen se slibem, že jdem na zmrzku. A tyk, že jsme šli. Kam jinam než ke Šraňkům. Kluci zmrzku, mamka pivko a taťka s klucíma točenou malinovku. Kluci se tam namlsali na langoše, tak jsme ho ještě zajeli koupit a byl k večeři. Příště ale bude z vlastního těsta a kupovaný at si nechají.






Taťka se nám rozhodl změnit image. :-) Prý mu bylo ve vousech teplo.... no já jen doufám, že mu brzy dorostou. :-))) A jsem ráda, že někteří v okolí jsou stejného názoru jako já. No, né že by nebyl fešák, ale s tima fousama mi halt sedí víc, no. Taťka ví. ;-)

1 komentář:

Kateřina řekl(a)...

Bez vousů, jako klučík.:-)Jsme se doma shodly, že by to chtělo nechat narůst.