pondělí 18. května 2009

138.den


Nic nedělání a přece

Hned co jsem dnes Filípka vyložila ve školce ( jeli na výlet na Ploskovický zámek... ), tak jsme s Tončíkem vyrazili do Prahy za dědou Karlem. Bylo to jen na otočku, potřeboval s námi zajít na jednu vyřizovací schůzku a já tam měla zanechat podpis. Když se tak povedlo, zašli jsme na oběd do Mekáče. Toníček se tam celou dobu osměloval na jednu mega skluzavku a když se konečně vyškrábal nahoru a sjel jí, tak začalo poprchávat a museli jsme domů. My hned sedli do auta a vyrazili jsme směr Roztoky. Doma jsem trochu poklidila a hned se šlo pro Filípka do školky. ten měl velkou radost, že nás vidí. Přeci jen nebyl ve školce týden a je to znát. Moc se mu tam nechce. Balíček pro který jsme šli na poštu byl v autě s kurýrem ( který ale k nám nedorazil a nebo dorazil když my nebyli doma ), takže zítra na poštu zase.... Zaběhli jsme ještě do Academicu, objednat si na zítřek bazén. Jdem tedy zítra s klucíma plavat. Oba se hrozně těší. Já taky, až to budu mít za sebou :-). No uhlídat je oba, byť v takhle malém bazénku je akce, že jsem pak orvaná víc než oni. Ale těším se. Když vidím jak jsou nadšení.
Fotečky jsem dnes fotila u Tesca. Prostě se mi líbilo to nebe a říkala jsem si, jéé, škoda, že nemám foťák. A jejda! On ležel vedle mě. Takže jsem si cvakla a jelo se dál. :-)



Žádné komentáře: