pátek 15. května 2009

135.den


Zkouška

Dnes jsem byla prubnout brusle. Dostala jsem je k výročí!!! :-) Mám z nich radost a jezdí super. Vyrazili jsme s klucíma bruslit k řece. Je tam krásně vidět na lom. Cestička pěkně asfaltová a zákaz vjezdu motorovým vozidlům. Sice se najdou ti co poruší, ale těch je velice málo.



Filípek drandil. Ze začátku chtěl stále vedle mě, nejlíp o krok přede mnou, aby byl první. Ale je přeci velký kluk, tak může i sám. Pak jsem ho nemohla z bruslí dostat. Ještě jedno kolečko a ještě jedno a teď až k tamtý ceduli, jo?.... :-)




Filípek se na bruslích zlepšuje. Pokroky jsou vidět, každou jízdou je jsitější a jistější. vyhovuje mu spíše klidná cesta. Na Ladronce teda takhle odvázanej není. Moc rychle se pohybujících lidí...


Tonča se vozil v kočáře. Pěkně nožku přes nožku a popoháněl mě!


po večerním koupání. Náš frajer Toník. Není to už kus chlapa?


Filípek, když viděl, že fotím Tončíka, tak chtěl taky vyfotit. Dnes dostal od Karolíny s Klaudinkou dvě krabičky Lego City. Motorku s policajtem a auto s policajtem. Ohodnoceno to bylo slovy: Hustý! Super! A večer se dal do stavění a motorku postavil skoro celou sám! S detaily pomohl tatínek, s autíčkem maminka. A vydržel si s tím hrát a byl tak hodný....
Děkujeme.
Jo a důležitá věc. Dnes jsem poslala přihlášku na školu.... A zpětně jsem si uvědomila, že jsem tam zapoměla dovyplnit kód oboru a myslím, že chtěli ověřené kopie vysvědčení :-(. Tak budu žhavit telefony a zjišťovat, zda mi to tam nějaká dobrá duše dopíše a zda mám dodatečně odeslat ty kopie.... no to to pěkně začíná :-(.

Žádné komentáře: